Modificări în primirea clienţilor la sediul TEGA
Societatea de salubritate TEGA S.A. a schimbat modul în care își primește clienții la sediul său în strada Crângului din Sfântu Gheorghe: până acum, pentru a preveni răspândirea COVID-19, primirea clienților se făcea în aer liber, în lateralul pieței, iar casieria era amplasată în interiorul clădirii. Acest lucru s-a schimbat acum.
„Odată cu debutul sezonului rece, am decis că, chiar și cu măsurile epidemiologice în vigoare, este regretabil ca clienții noștri să fie nevoiți să stea în frig. Am vrut să reducem la minimum contactul uman, pe cât posibil, dar în același timp să oferim clientului confortul la care se așteaptă într-o astfel de situație, așa că am separat intrarea personalului de zona de primire a clienților la sediul TEGA. În curând, singura intrare în clădire va fi cea de pe strada Crângului, unde se va putea merge la casierie și se vor putea plăti diversele tranzacții dintr-un singur loc, cu o ușoară reorganizare. Dacă se va lua o măsură la nivel central pentru a permite doar unui anumit număr de persoane să intre în clădire, vom face acest lucru, dar deocamdată am reorganizat activitățile din interiorul clădirii în acest fel”, a explicat directorul TEGA SA, Máthé László.
Până acum se putea intra în clădire și dinspre Piața agroalimentară din Sfântu Gheorghe, dar după actuala modificare, angajații TEGA SA vor intra în clădire de acolo, iar clienții vor fi deserviți prin intrarea de pe strada Crângului.
Máthé László a subliniat că, din cauza pandemiei, diverse birouri au fost mutate de mai multe ori, dar acest lucru nu a ajutat modul de lucru și a creat confuzie în rândul clienților. De acum înainte, totul se va face în interiorul clădirii, în condiții mai plăcute.